Servicii curatenie birouri

Curatenie birouri Bucuresti

  • Curatenie birouri

  • Spalare & curatare mocheta

  • Spalare & protejare pardoseli

  • Servicii DDD

  • Alpinism utilitar

Curatenie birouri Bucuresti – Firma de curatenie cu servicii de intretinere – Curatenia in birou este foarte importanta si angajatii ar trebui sa beneficieze de cel mai bun mediu de lucru pentru a fi obtinute rezultatele dorite.

Sunt mai multe motive pentru care fiecare companie ar trebui sa apeleze la servicii de curatenie birouri profesionale astfel incat sa obtina cele mai bune rezultate in ceea ce priveste starea spatiilor interioare ale companiei.

 

Avantajele serviciilor de curatenie si intretinere birouri pentru productivitatea companiei

 

Persoanele care apeleaza la curatenie si intretinere birouri au inteles care sunt beneficiile in ceea ce priveste productivitate anagajatilor din companie. O lista a celor mai importante beneficii este urmatoarea:

  • Angajatii care sunt multumiti de mediul in care lucreaza sunt mai fericiti sa vina la serviciu;
  • Angajatii sunt mai concentrati atunci cand lucreaza intr-un mediu curat;
  • O firma de servicii de curatenie birouri nu ocupa timpul anagajtilor, care isi pot vedea linistiti de treburile lor in timp ce mediul in care activeaza ramane curat;
  • Companiile care lucreaza cu firme de curatenie pentru birouri nu trebuie sa investeasca in materiale si substante speciale de curatat care sunt foarte costisitoare;
  • O firma de curatenie are angajati cu experienta care stiu exact cum sa abordeze fiecare spatiu;
  • Un mediu curat dovedeste respectul fata de client.

 

Curatenie birouri – Ce ofera o firma de curatenie in plus fata de ceea ce pot face angajatii

 

In primul rand, atunci cand se apeleaza la servicii de curatenie birouri, compania nu investeste in produse pentru curatenie. O firma de curatenie birouri are toate materialele necesare, la care se adauga si solutii la care nu exista acces in magazine pentru ca nu sunt pentru publicul larg. Aceste produse sunt special concepute pentru uz profesional.

In plus, lucrand cu firme care fac curatenie generala in birouri, toate spatiile vor fi tratate corespunzator astfel incat rezultatele sa fie impecabile. Pentru situatiile in care compania este situata la un etaj superior, firmele de curatenie asigura si aplinism utilitar pentru curatarea ferestrelor. Accesati si spalare mocheta ori servicii curatenie pardoseli.

Cere oferta!

Trimite

Video curatenie birouri

Servicii de curatenie a birourilor

Golirea / curatarea gunoiului

Curatarea si dezinfectarea bailor

Stergerea suprafetelor de praf

Curatarea oglinzilor si ferestrelor

Reciclare consumabile si hartie

Dezodorizare si improspatare

Cum influenteaza o firma de curatenie siguranta angajatilor.

 

In momentul in care se face curatenie in birouri, firma de curatenie birouri trimite personal echipat corespunzator si care are cunostintele necesare pentru a asigura o curatenie eficienta in birouri.

Avand in vedere acest aspect, este foarte usor de inteles faptul ca angajatii nu trebuie sa se catare si sa riste sa cada in gol, atunci cand spala ferestrele, pentru ca echipa care vine de la compania de curatenie are echipamentul necesar pentru a face totul in siguranta.

De asemenea, atunci cand sunt folosite substante puternice, nu exista riscul sa aparea reactii alergice si arsuri, deoarece personalul stie exact cum se folosesc toate substantele astfel incat sa fie utilizate in siguranta.

 

Curatenie birouri – Raspandirea redusa a bolilor si mai putine zile de concediu medical

 

Cele mai multe intreprinderi, in special cele mari au probleme atunci cand un virus se raspandeste de la un angajat la altul. Atunci cand sunt afectate echipe intregi productivitatea scade. Indiferent daca o boala afecteaza vanzarile, livrarile sau alte zne, reducerea raspandirii este foarte importanta.

In momentul in care anagajtilor li se recomanda sa ramana acasa sunt multi care ignora astfel de solicitari pentru ca acest lucru le afecteaza salariul, motiv pentru care se deplaseaza prin companie raspandind virusi.

Apeland la o firma de curatenie birouri este mult mai usor ca acest lucru sa fie prevenit si pentru a mentine forta de munca sanatoasa.

 

Curatenie birouri – Recomandata de echipa de resurse umane care a studiat teoria lui Booster

 

Angajatii raspund pozitiv la un mediu curat si moralul lor este mai bun. Ei considera ca toate activitatle in la care iau parte angajatii sunt foarte importante si tind sa fie facute mai bine intr0un mediu curat.

Chiar si in companiile mici, serviciile profesionale de curatenie birouri sunt foarte importante si ajuta la determinarea anagajtilor sa isi faca treaba cu mandrie si interes. In momentul in care moralul angajatilor este unul foarte bun si brandul va fi mai usor de consolidat.

Anagajtii multumiti lasa recenzii pozitive pe retelele de socializare si aceste postari au un impact foarte mare asupra faptului ca pot atrage personal calificat si super calificat care sa vrea sa lucreze in companie, dar si un numar mai mare de clienti.

Firma de curatenie

Firma de curatenie

curatenie-birouri-firma-servicii-bucuresti
curatenie-birouri-firma-servicii-bucuresti

Cat de des trebuie curatat biroul?

 

Fiecare afacere este complexa, fiecare afacere are propriul sau set unic de nevoi. Cu fiecare spatiu de birou atat de diferit, intrebarea despre cat de des va puteti curata biroul in mod profesional poate fi dificila si nu are un raspuns deginit.

Printre aspectele de luat in considerare se numara cat de mare este cladirea, cati angajati sunt prezenti in fiecare zi si alte detalii diferite de luat in considerare. Toate aceste detalii se adauga complexitatii intrebarii cu privire la cat de des trebuie curatat biroul de catre agentii specializati .

Curatarea birourilor nu este niciodata usoara si ar trebui sa fie mentinuta cu sarcini de baza zilnice. Setarea unor sarcini ca rutine de curatare zilnica va va ajuta sa va asigurati ca biroul are un nivel general de curatenie care promoveaza bunastarea si eficacitatea.

 

Recrutarea si selectia personalului din firmele specializate

 

O firma de curatenie birouri recruteaza personal calificat pe care il perfectioneaza periodic, astfel incat sa fie la curent cu cele mai noi trenduri in domeniul curateniei si cu toate substantele noi sau cu suprafetele moderne utilizate in cladiri.

Astfel, personalul care se ocupa de curatenie stie sa abordeze corect orice situatie specifica si orice suprafata sau orice tip de murdarie, pentru ca suprafetele sa ramana intacte.

Curatenie birouri – Avantajele unui serviciu externalizat

Managementul personalului de curatenie

Pregatirea angajatilor pt curatenie

Controlul angajatilor insarcinati

Recrutarea si salarizarea angajatilor

Cumpararea utila a consumabilelor

Gestionarea spatiilor pt depozitare

Cum se calculeaza costurile pentru curatenia in birouri?

 

Atunci cand se apeleaza la firme care fac curatenie in birouri, sunt multi manageri care cauta pe internet preturi curatenie birouri, pentru a afla care sunt costurile acestor servicii. Costurile sunt calculate in functie de mai multe aspecte si de tipul de contract semnat cu furnizorul. Exista o serie de costuri fixe si unele care pot varia tinand cont de dimensiunea spatiului si de numarul de incaperi sau de tipul suprafetelor din interior. Serviciul externalizat este unul foarte bine definit, transparent si eficient, astfle incat furnizorii sa obtina profitul dorit si beneficiarii sa exploateze corect obiectul de activitate.

Costurile pot fi negociate de obicei  in mod individual si transparent, astfel incat beneficiarul sa inteleaga exact ce trebuie sa plateasca.

 

Curatenie birouri – Cat de mult trebuie sa investiti

 

In timp ce incepeti sa explorati propuneri de la companii de curatenie comerciale, veti dori sa luati in considerare o varietate de factori, inclusiv vechimea pe piata, recenzii, reputatie, disponibilitate si servicii furnizate. Totusi, un factor care trebuie analizat  este pretul serviciului si acest factor este influentat de toti cei anterior mentionati.

Companiile mai experimentate si disponibile pe scara larga tind sa coste mai mult decat companiile miic. De asemenea, nu exista un standard universal pentru costurile serviciilor de curatenie, deoarece dimensiunea biroului, orasul in care va aflati si serviciile de care aveti nevoie pot varia, de asemenea. In cele din urma, sunt si companii care ofera discounturi pe baza anumitor criterii, in ceea ce priveste curatenia in birouri.

Video - Servicii de curatenie birouri

Video - Servicii de curatenie birouri

Sfaturi pentru a primi cele mai bune oferte

Fiti specific in comunicare

Cand vine vorba de serviciul de curatenie in birouri, asigurati-va ca sunteti specific in ceea ce priveste nevoile pe care le aveti si enuntati clar asteptarile pe care le aveti de la firma de curatenie.

Comunicati ceea ce conteaza cel mai mult

Care sunt caracteristicile, avantajele, serviciile sau detaliile care conteaza cel mai mult in urma colaborarii cu echipa de curatenie?Este mai important ca acestea sa fie prezenta la timp sau sa observe toate detaliile? Aveti nevoie de o echipa comunicativa sau de una foarte formala? Fiecare companie isi cunoaste propriile nevoi si acestea trebuie sa fie corect enuntate.

Definirea clara a nevoilor din punct de vedere cantitativ sau metric

Cat de des doriti sa va viziteze echipa de curatenie? Cum veti determina programul respectiv si cum il veti co-gestiona? De ce tipuri de curatenie aveti nevoie? Ce factori  implica sau modifica aceste asteptari? Ce spatiu aveti de curatat? Toate aceste intrebari sunt impotante si este necesar sa oferiti un raspuns la ele.

Selectati un numar definit de firme carora vreti sa le acordati atentie

In loc sa contactati 100 de companii de curatenie in birouri, selectati-le pe cele mai impotante pentru a eficientiza timpul alocat discutiilor.

Setati corespunzator limitele

Ce factori de calificare va vor ajuta sa identificati cel mai potrivit furnizor de servicii de curatenie? Ce servicii trebuie sa ofere companiile de curatenie in birouri pentru a raspunde nevoilor firmei? Cati angajati vreti sa va fie alocati pentru curatenie?

Faceti o vizita companiei

Dupa ce ati gasit cei mai buni  3-5 furnizori de servicii de curatenie birouri, le puteti face o vizita. Ulterior, ii puteti invita in vizita la sediu pentru a vedea exact cu ce trebuie sa lucreze si pentru a ii lasa sa puna la randul lor toate intrebarile la care asteapta un raspuns. Acest lucru va va oferi imaginea completa asupra compatibilitatii lor cu asteptarile pe carre le aveti, si puteti descoperi daca se simt increzatori in abilitatile lor pentru a va gestiona spatiul.

curatenie-birouri-firma-servicii-bucuresti
curatenie-birouri-firma-servicii-bucuresti

Curatenie birouri – De ce trebuie curatate mochetele

 

Covoarele si mochetele din birou sunt foarte important esi aduc o valoare estetica majora imbunatatind imaginea companiei. Mentinerea lor curata este foarte improtanta si aduce o serie de beneficii importante, inclusiv faptul ca mochetele nu se vor deteriora foarte repede si mediul va ramane sigur si sanatos pentru toti angajatii.

Porgramarea curatarii in mod regulat a covoarelor din birou trebuie sa fie una dintre prioritatile unei companii deoarece are o serie de avantaje importante.

Un nivel ridicat de productivitate

Curatarea birourilor ajuta la un mediu de lucru sigur, curat si sanatos pentru toti angajatii si creste productivitatea. Mentinerea unor covoare curate nu doar ca promoveaza ocnofortul personalului, insa favoreaza de asemenea si harnicia. In momentul in care anagajatii lucreaza pe o mocheta murdara cu siguranta nu se vor simti bine;

Imaginea companiei este imbunatatita

Un agent de curatenie birouri ajuta la imbunatatirea imaginii companiei pentru ca stie exact cum ar trebui sa actioneze astfel incat imaginea oferita fiecarui client sa fie una buna. Indiferent daca este vorba despre o firma care actioneaza in domeniul productiei sau in alt domeniu, companiile au nevoie de mochete curate, iar un eventual client care paseste pe mochete mudrare cu siguranta va dori sa plece cat mai repede.

Mochetele curate imbunatatesc aerrul

Covoarele au un rol foarte important in mentinerea aerului curat pentru ca absorb poluanti, alergeni si subtante toxice. Aceste elemente se elimina doar prin servicii profesionale de curatenie la birouri si prin curatarea profesionala a covoarelor si mochetelor, cu ajutorul firmelor specializate in sensul acesta.

 

Curatenie birouri – Cat de des trebue sa fie curatate birourile?

 

Expertii recomanda ca mochetele si covoarele sa fie curatate in functie de modul in care sunt utilizate. Este evident ca un covor amplasat intr-un dormitor nu trebuie curatat la fel de des asa cum se intampla in cazul unui birou in care zilnic angajatii merg incaltati, aduc de afara diverse impuritati si in plus, in care si clientii intra.

In momentul in care covorul este foate des utilizat el trebuie sa fie curatat profesional la minim 6 luni. Incaltamintea aduce un plus de murdarie in interior si pentru ca toti angajatii itnra incaltati murdaria ajunge in fibre si devine foarte persistenta, ceea ce face ca uneori sa fie necesar ca mochetele sa fie curatate la 3 luni.

 

Curatenie birouri – Etape de curatare a mochetelor

 

In momentul in care apelati la firme de curatenie birouri sunt urmati mai multi pasi pentru a curata corect mochetele:

Aspirarea saptiului si eliberarea acestuia

Pentru inceput o firma de curatenie in birouri va aspira complet spatiul si il va elibera. Se foloseste in acest sens un aspirator foarte puternic, un accesoriu special conceput pentru spatiile inguste si se aloca suficient timp pentru ca operatiunea sa fie facuta corect si pentru a disparea tot praful, inclusiv spatiul de la colturi si cel care se afla sub birouri.

Identificarea zonelor care necesita atentie deosebita

De foarte multe ori pe mochete se afla guma de mestecat si pete, care necesita spalarea cu solutii speciale. In general se apeleaza la spalarea mochetelor in momentul in care aceastea sunt extrem de murdare. Petele de ulei, cafea sau alte fluide care au coloranti in ele sunt mai greu de curatat in momentul in care au aderat la tesaturi si sunt fixate in fibre.

Procedeul de curatare este unul manual si se aplica in mod individual pentru fiecare pata, utilizand solutii foarte cncentrate care au fost special concepute pentru interventii specifice. Uneori,  personalul de curatenie in birouri se utilizeaza chiar perii si laveta pentru a dizolva toate aceste depuneri si ulterior extrag resturile ramase utilizand aspiratorul special pentru lichide.

Curatenie birouri – Spalarea umeda a mochetelor

 

Personalul de curatenie in birouri stie ca aceasta este cea mai eficienta tehnica prin care mochetele pot fi spalate pentru zonele patate sau murdare din caile de acces sau din zona intrarilor. Aceasta metoda implica folosirea detergentilor de foarte mae putere, cu rol antispumant s echipamentul are rolul de a introduce o solutie speciala in mocheta utilizand presune mare. Ulterior se va trece direct la extractia rapida a apei murdare. Acest procedeu are loc repede si se foloseste doar in zonele cu murdarie persistenta si in zonele de acces, pentru ca activitatea de curatenie birouri sa fie facuta ca la carte.

 

Curatenie birouri – Spalarea mochetelor cu spuma uscata

 

Una dintre cele mai cunoscute metode de spalare a covoarelor si mochetelor aflate in birouri este cea cu spuma uscata pentru ca este o metoda ceamai eficienta din punct de vedre al costurilor si al timpului. Acest procedeu se bazeaza pe echipamente profesionale care aplica forta de frecare foarte buna si care introduce in textile detrgentul care este livrat sub forma de spuma. Acest detergent actioneaza pe tesatura si in momentul in care se usuca sunt extrase particulele de praf. Este nevoie insa de un timp de uscare de 3 ore, maxim 5 si este necesara o noua aspirare in zoua urmatoare.

 

Curatenie birouri – Etape impotante pentru pregatirea spatiului

 

Un spatiu de lucru curat va avantajeaza productivitatea si face o impresie pozitiva atat pentru clienti cat si pentru angajati si parteneri. Urmatoarele etape sunt unele dintre cele mai importante pentru obtinerea unui spatiu curat.

Eliminarea lucrurilor aflate in dezordine

Majoritatea birourilor acumuleaza o cantitate mare de obiecte inutile cum ar fi plicuri vechi, chitante vechi, copii suplimentare ale unor documente si ambalaje provenite de la mesele consumate la birou in timpul unei zile aglomerate. O firma de curatenie birouri va incepe procesul de curatare prin sortarea dezordurii din birou in trei gramezi diferite. Prima gramada este destinata articolelor care sunt in mod evident pentru cosul de gunoi sau nu mai servesc unui scop, a doua este pentru articolele pe care trebuie sa le depozitati, iar a treia este pentru articolele cu care nu sunteti sigur  ce sa faceti. Aveti grija de prima gramada aruncand-o imediat si folositi spatiul suplimentar pentru a gasi loc pentru toate obiectele ramase. Asezati a treia gramada intr-un singur recipient si asigurati-va ca verificati toate obiectele din interior cat ma curand.

Analizarea fiecarui obiect pus la loc

Inainte de a plasa un articol nou pe birou, chiar daca intentionati sa fie acolo doar cateva minute, ganditi-va daca apartine intr-adevar biroul respectiv. Dezordinea apare atunci cand aduceti obiecte in biroul, fara sa va ganditi la ce folosesc, asa ca este important sa luati in considerare daca obiectele care respective nu ar fi mai utile in alta parte.

Utilizarea obiectelor speciale pentru organizare

De la dulapuri mari de fisiere proiectate cu incuietori sigure la dosare simple de tip acordeon care stocheaza fisierele intr-un spatiu limitat, exista un organizator proiectat pentru a gazdui aproape orice se poate gasi intr-un obiect modern. Acesti organizatori va pot ajuta sa folositi optim spatiul  si sa organizati toate materialele pe masura ce apar.

Video firma de curatenie birouri

Video serviciu de curatenie birouri

Curatenie birouri Bucuresti

Curatenie birouri – 6 beneficii importante ale acestor servicii

 

Companiile care presteaza servicii de curatenie birouri, aduc o serie de avantaje importante, de care fiecare firma ar trebui sa tina cont.

  • Curatenie birouri –  Un mediu de lucru mai bun

Pastrandu-va biroul curat puteti asigura o mai mare satisfactie si productivitate a angajatilor. In loc sa faca slalom in jurul mormanelor de hartii sau sa sara peste resturi, echipa companiei se va ocupa strict de taskurile zilnice fara alte distrageri.

  • Curatenie birouri –  Expertiza si experienta

In loc sa lasati responsabilitatea curateniei unei femei de serviciu sau angajatilor este recomandat sa apelati la prfesionisti, mai ales ca oferta pentru curatenie birouri este vasta. Ei stiu sa mentina toate suprafetele in cea mai buna stare, curatate si igienizate intr-un mod atent si profesional.

Angajand o companie de curatenie, veti avea liniste sufleteasca si va veti bucura de un tip de curatenie mai profund. In plus, personalul care se ocupa de curatenie este instruit in acest sens, deci riscul de aparitie a unor probleme dispare.

  •  Curatenie birouri –  Fiabilitate si consecventa

In loc sa gestionati un calendar al indatoririlor angajatilor sau al unui angajat intern care are concediu medical, are nevoie de timp liber si ar putea sa plece pentru un alt loc de munca, lucrand cu o firma de curatenie birouri este acum mult mai simplu sa aveti spatiul curat. Companiile de curatenie au mereu anunturi de anagare personal curatenie astfel incat nu exista niciodata riscul ca spatiul pentru care platiti sa ramana necuratat.

  • Curatenie

    birouri – eliminarea eficienta a germenilor

In timp ce angajatii isi pot aranja birourile si isi pot gestiona propriul cos de gunoi, nu se gandesc la dezinfectarea suprafetelor sau la eliminarea germenilor.

Personalul de la firma de curatenie va aborda toate zonele in care pot fi bacterii. In special in perioada rece si in sezonul gripal, veti fi protejat de germeni, virusi si bacterii in cel mai eficient mod.

  •  O mai buna organizare

In momentul in care rudele unuia dintre angajati sunt desemnate ca persoane care se ocupa de curatenie, poate fi foarte dificil de stabilit un program, mai ale sin momentul in care este vorba despre persoane care lucreaza cu jumatate de norma.

Uneori este posibil ca aceasta persoana sa nu fie disponibila cand aveti nevoie si de aceea o firma specializata in curentie in birouri este cea mai buna solutie si elimina toate aceste neajunsuri.

De asemenea, aceste firme se ocupa si de curatenie de intretinere in birouri, caz in care trebuie doar sa faca unele retusuri periodic.

Curatenie birouri – Cand se impune colaborara cu o companie specializata in curatarea birourilor

 

Momentul potrivit pentru a luca cu o companie de curatenie difera de la o firma la alta si tine de nevoile acesteia specifice. Iata cateva semne de avertizare ca este timpul sa angajati o companie profesionista de curatenie:

  • Curatenie birouri – echipa este prea ocupata

In momentul in care anagajtii sunt prea ocupati este necesar sa nu ii stresati si cu activitati suplimentare cum ar fi curatenia in birouri. Angajatii nu pot avea rezultate bune in domeniul in care au fost angajati daca sunt ocupati sa goleasca cosurile de gunoi si sa stearga praful. Pentru majoritatea companiilor, acesta este un motiv suficient pentru a angaja o echipa de curatenie in birouri pentru a reduce timpul pierdut intern.

  • Curatenie birouri – compania cu care lucrati nu genereaza rezultate satisfacatoare

Indiferent daca nu sunteti nemultumit de nivelul de curatenie pe care il obtine actualul  furnizor de curatenie firma sau aveti alte preocupari precum costul, disponibilitatea sau personalul, merita sa faceti schimbarea. Trebuie doar sa urmati sfaturile din subcapitolele urmatoare pentru a gasi cele mai bune servicii de curatenie in birouri.

  • Curatenie birouri – abia v-ati mutat intr-un spatiu nou

Spatiu nou, reguli noi. Indiferent daca sunteti un startup,  va extindeti in orase noi, ati lucrat in regim de telemunca pana acum si ati trecut la munca de birou, sau pur si simplu va mutati la un nou birou in acelasi oras, este un moment bun pentru a stabili noi asteptari si proceduri pentru gestionarea spatiului si pentru modul in care urmeaza sa beneficiati de cel mai bun nivel de curatenie la birou.

 

Curatenie birouri – Servicii oferite de companiile specializate in curatarea birourilor

 

Daca nu ati angajat niciodata o firma pentru curatenia in birouri, seste posibil sa va intrebati ce fac aceste companii. Aceasta lista variaza in functie de furnizor si cea mai buna politica atunci cand nu sunteti sigur este sa intrebati explicit. Cu toate acestea, multi furnizori vor oferi o lista clara de servicii pe site-ul lor web.

Cele mai frecvente tipuri de servicii de curatare includ:

  • Golirea / curatarea gunoiului
  • Curatarea si dezinfectarea bailor
  • Stergerea suprafetelor de praf
  • Curatarea oglinzilor, ferestrelor si ecranelor
  • Reciclarea hartiei sau a altor consumabile
  • Dezodorizarea si reimprospatarea spatiului

Curatenie birouri – cum puteti gasi cea mai buna firma de curatenie

 

Dupa ce sunteti gata sa angajati un furnizor de servicii de curatenie birouri, va trebui sa gasiti compania potrivita. Sunt mai multe aspecte de care trebuie sa tineti cont pentru a face cea mai  bunaa legere:

  • Curatenie birouri – recomandari

Accesati reteaua  cunostinte si intrebati ce firme de curatenie recomanda. Cei care recomanda  echipa lor de curatenie vor fi un bun indicator al performantei satisfacatoare, iar cei care nu ofera pareri pozitive ar trebui crezuti pentru ca de obicei lucreaza de mult timp cu o firma specializata in curatenie. Daca nu aveti o retea de consultat, puneti intrebarile pe retelele de socializare sau faceti unele cautari pentru a vedea cine a trimis sau a postat recenzii pozitive pentru furnizorii lor.

  • Curatenie birouri – recenzii online

Cautati companiile pe Google, Yelp, Lista Angie, Thumbtack si Facebook pentru companiile de curatenie din apropiere. Sortati dupa cei care au cel putin o recenzie medie de 4.0 sau mai mare – iar apoi, cititi de fapt recenziile. Ar trebui sa cautati recenzii pozitive care sa enumere punctualitatea, atentia la detalii si servicii exceptionale. Nu uitati sa priviti si recenzii negative – in timp ce unele dintre acestea sunt scrise, fara indoiala, de un fost angajat sau client nemultumit, multe spun care este de fapt realitatea.

  • Curatenie birouri – atentie la reclame

Utilizati Google pentru a cauta companii de curatenie in birouri din oras. Atentie la anunturile care apar in partea de sus a paginii cu rezultatele cautarii. De asemenea, va puteti documenta si din ziarele locale sau din Pagini Aurii pentru reclame ale companiilor locale de curatenie.

 

Curatenie birouri – ce intrebari ar trebui sa puneti firmei de curatenie inainte de a o alege

 

Proprietarii de afaceri trebuie sa isi faca temele atunci cand angajeaza o companie pentru a furniza servicii de curatenie a birourilor. Proprietarii de afaceri sunt expusi riscului de a experimenta conflicte si situatii neplacute, cu exceptia cazului sunt atenti la modul in care isi aleg cele mai bune servicii. Astfel se disting trei intrebari in acest sens:

  • Curatenie birouri – nivelul de experienta raportat la timp

Firmele care ofera cele mai ieftine servicii de obicei nu sunt foarte vechi pe paita si doar achizitioneaza cateva lavete, un curatator de ferestre si dezinfectant si incep sa ofere servicii de curatenie birouri De cele mai multe ori, aceste intreprinderi dispar rapid pentru ca administratorii nu iau in calcul perfectionarea angajatilor.

  • Curatenie birouri – tipurile de clienti ai firmei de curatenie

Aceasta intrebare va va ajuta sa determinati daca furnizorul are experienta in furnizarea de servicii de curatenie in birouri similare cu cele ale companiei pentru care aveti nevoie. Daca biroul  este ultra specializat si aveti echipamente speciale pentru curatenie, cel mai bine este sa va asigurati ca firma de curatenie are experienta in spatii similare.

  • Curatenie birouri – care sunt serviciile oferite

Daca raspunsul la aceasta intrebare este „curatam totul”, este bine sa fiti atenti. Este cel mai bine cand companiile de curatenie spun exact ce fac si cum fac. Ar trebui sa optati pentru o companie care va ofera toate infromatiile de care aveti nevoie.

 

Curatenie birouri – ce ar trebui sa stabiliti de la inceput cu firma de curatenie

 

Cand incepeti colaborarea cu firma de curatenie, exista cateva lucruri pe care trebuie sa le analizati. In mare parte, firma de curatenie ar trebui sa vi le comunice. Cu toate acestea, este bine sa discutati intern si sa luati decizii cu privire la unele lucruri inainte de a incepe sa lucrati cu echipa care furnizeaza serviciile de curatenie.  Iata cateva aspecte pe care trebuie sa le discutati de la inceput:

  • Curatenie birouri – cine furnizeaza materialele si consumabilele?

Cine furnizeaza consumabilele pe care echipa le va folosi? Daca isi folosesc propriile consumabile, veti solicita sa utilizeze consumabile specifice care au un miros neutru, sunt hipoalergenice sau ecologice? Daca trebuie sa furnizati consumabilele, furnizorul de servicii de curatenie este de acord cu ceea ce alegeti sa folositi?

Cum veti comunica cand stocurile trebuie refacute si cine se ocupa de aceasta oepratiune? Echipa isi depoziteaza materialele la sediul lor sau la sediul companiei, pentru utilizare locala sau le iau si le aduc ori de cate ori este nevoie? Daca furnizati propriile materiale, unde le veti depozita si cum veti acorda acces la ele echipei de curatenie? Echipa de curatenie va aduce propriile aspiratoare si alte instrumente de curatenie avansate?

  • Curatenie birouri – stabilirea unui program de curatenie

Va trebui sa determinati cat de des este de asteptat ca firma de curatenie sa vina in spatiul de birouri, in ce zile si la ce ore. Este recomandat sa stabiliti perioadele de pauza si zilele importante in care echipa de curatenie nu trebuie sa se prezinte la birou.

  • Curatenie birouri – accesul echipei de curatenie in birou

Cum si prin ce intrare va accesa firma de curatenie cladirea? Angajatii vor avea nevoie de un cod, swipe card sau cheie pentru a intra sau va fi cineva acolo pentru a ii lasa sa intre? Daca aveti nevoie de alte etape pentru accesul lor securizat, asigurati-va ca sunt cunoscute si stabilite.

  • Curatenie birouri – pregatirea de dinainte de curatenie

Inainte ca firma de curatenie de curatenie sa ajunga in fiecare saptamana sau luna, ce trebuie sa faca proprii angajati? Este nevoie ca gunoiul sa fie dus sau asezat intr-o zona specifica pentru colectare? Trebuie sa goleasca birourile, sa curete propriul birou de hartii si documente, sau alte ibiecte, sa goloeasca frigiderele sau sa gestioneze documentele din dulapuri? Toate aceste infromatii sunt iportante si trebuie sa fie stabilite de la inceput alaturi de echipa de curatenie.

  • Curatenie birouri – ce trebuie sa faca echipa de curatenie inainte de a pleca

Vreti  ca angajatii sa lase luminile aprinse sau stinse? Ar trebui sa aiba grija pentru a inlocui anumite resurse sau pentru a aranja zonele importante ale biroului? Aceste instructiuni trebuie sa fie clare si explicite de la bun inceput. Cel mai bun mod de a va asigura ca firma de curatenie se potriveste nevoilor companiei este sa va exprimati clar nevoile .

 

Curatenie birouri – cum gestionati corect relatia cu firma de curatenie?

 

Odata ce firma de curatenie in birouri este gata de actiune si ati semnat contractul, va trebui sa monitorizati si sa gestionati relatia cu ei, la fel ca si cu orice alt furnizor. Este important sa intelegeti ca firmele de curatenie se ocupa cu mai multe birouri diferite, unde asteptarile si cererile pot varia.

Pentru a asigura succesul colaborarii, asigurati-va ca comunicati si documentati asteptarile in ambele directii. Cand apar surprize, dezamagiri sau obstacole, discutati-le prompt si cu atentie. Cel mai important, dati feedback deschis si cautati feedback deschis. Daca firma de curatenie simte ca poate pune intrebari si poate duce colaborarea intr-un punct mai bun cu siguranta specialistii nu vor ezita sa faca acest lucru, iar rezultatele se vor vedea pe termen lung.